diyana's FotoPage
Because a photo is worth a thousand words
By: diyana best

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 3-Apr-2008 09:27 Email | Share | | Bookmark

Though Ride
This picture was taken on December 2006. A very sunny and hot day.....


Thursday, 3-Apr-2008 09:15 Email | Share | | Bookmark
Ooo0oover the rainboo00wwW!!

Ada rainbow
On the way back to my house from Kl, at LPT....aku nampak rainbow...mula2 nampak sikit je..not very clear..tapi lama2 makin clear...aku pun mula la kuarkan handphone...aku snap masa tengah drive..tapi senget2...Tak lama pas tu makin jelas dan cantik..aku pun apa lagi stop la kat tepi...huh..pueh ati.


Friday, 15-Oct-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
Jalan2...shopping2..at Carrefour

a lot of watermelons..yummy
Masa untuk makan
makan2 lagi..
View all 4 photos...
Masa ni boring, asik makan kat PB aje..sampai dah tak tau nak makan apa. So ubah selera gi makan kat Carrefour..jumpa plak member kat sana. Lepas makan...saje2 amik gambar...posing2 lakan


Saturday, 28-Aug-2004 00:00 Email | Share | | Bookmark
My new car

WLY 8531
atas jalan kat penang
This is my first car...a blue Atoz with Bluehyppo sticker at the back..everything so blue huh!
I'm amateur driver...as you can see, there is "P" on windscreen. I need co-driver to help me...tengok kan kereta kiri-kanan.Kalau nak jalan jauh (KL-PB) pun masih nak berteman.So, kalau2 jumpa kereta ni mati enjin kat tengah2 jalan..janganlah hon ye


Wednesday, 24-Sep-2003 00:00 Email | Share | | Bookmark
Panggilan Pulau.........Tioman (7 September 2003)

Beramai2 dgn cik Harun
Kenangan sebelum nak balik
Sebelum terjun laut
View all 13 photos...
Ini la gambor yg ada pada aku untuk tunjuk kat korang. Ihsan dari Yan. Aku punya kamera...filem tak cuci lagi..isk..isk..Kenangan untuk aku dan Yan serta member baru je yg kitorang kenal masa bercuti di tioman..Sepul, Angah,Kak Mas, Mat, Kat, Pauline, Gay,Hana...dan har..har..har..Harun..sememangnya behhh!


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net